onsdag 17 september 2008

Inte förlovad med Claes Jaedig längre...

Utan nu heter min fästman Claes Emborg. Ett tag till i alla fall. Sen blir det ytterligare något nytt :-) Spännande, spännande!

Igår, eller idag, får/fick folk sina inbjudningar till den tjejmiddag jag tänker ha den 15/11. Det ska bli så himla mysigt! Så just nu snurrar mina tankar mest kring vad jag ska bjuda på och vad vi ska hitta på, då några av dem aldrig har träffats förr. En sak har jag nog tänkt ha i alla fall, men jag återkommer om det.

Idag ska festkommittén titta på stället vi ska ha julfesten på i år, så det blir en liten tripp över till Köpenhamn. Annars, fortsatt förkyld, men eftersom vädret är strålande krispigt och klart, så kan jag väl stå ut i alla fall :-)

1 kommentar:

Livspussel sa...

*ler* Min färstman brukar skoja om att han får en ny sambo varje vecka pga min viktnedgång och din färstman byter namn så då blir det ny där med ;) Väldans vad livet bjuder på variation ibland. I mitt fall ny vikt och nya diagnoser för jämnan *asg*...

Ser fram emot den 15:e!!!!! Ska bli SKOOOOJ!