måndag 27 april 2009

Träning!

Efter en fökylning och en halsfluss eller motsvarande har jag äntligen kommit igång med min träning igen. Det och att cykla till jobbet. Skönt, men jobbigt, är just nu galet trött i ryggen. Dock är det mödan värt när man märker av det själv och andra också kan se resultatet. Dvs, jag kan inte se det, i alla fall inte än, men Nina som masserar mig ungerfär var fjärde vecka eller så sa häromdagen att hon såg nya muskler på min rygg. Då blev jag glad! :-)

Annars, inget sådär. Vad gäller bullar och sånt, så jobbar vi på bäst vi kan och vad gäller hus... ja... de växer ju som bekant inte på trän och särskilt inte nu. Men jag litar på att vi kommer att hitta Huset just när det är som mest behövligt. Nu, lite vila i soffan, sen lite mer vila i sängen. Nice!

Inga kommentarer: