måndag 4 augusti 2008

Hemma igen.

Kom hem till Malmö igår, tio på kvällen, efter 100 mils körning, med en mysig liten paus hos min syster i Säffle. Ja, vi stannade naturligtvis på andra ställen också, men det var bara för att tanka och fika lite. Vi körde inom KBA och vattnade blommorna också, samt upptäckte en mindre vattenläcka på gästtoaletten. Det räckte dock med att skruva åt lite, hänga upp mattan på tork och torka upp på golvet.

Idag har vi tagit det lugnt, tvättat, köpt present till G´s kusin som fyller 6 idag, samt fyllt på kylskåp och skafferi. Imorgon på kalas till nämnda kusin och sen får vi se. Ska höra av mig till diverse vänner som jag vill träffa och annars njuuuuuta av dessa veckor. Idag har vi haft nära på storm, 21 m/s enl. jobbets hemsida och regn till och från, men ändå runt 20 grader. Trist semesterväder iofs, men skönt slappväder :-) Har lagt upp ett bildspel i min meny. Klicka på bilden så kommer du till albumet, där mina (eventuellt umbärliga) kommentarer också finns med.

1 kommentar:

Livspussel sa...

Jisses... jag får gåshud av bilderna! Det där vill jag också göra någongång. Får hoppas att de nya medicinerna får bukt med reumatismen så jag blir mer rörlig :) Underbart vackra foton och vad duktigt av Gabriel att hänga med på sådana strapatser!!! Kram till er alla tre